20/4/14

EDUCACIÓ EMOCIONAL A RÀDIO ESTEL

Bon dia a tothom.
Dimecres passat, dia 16 d'abril, em van convidar al programa "de cap i de nou" de ràdio estel, dirigit per l'Oriol Casals (un encant de persona i bon professional).

Una hora de reflexions educatives que van donar pas a riures, bon humor, filosofies i activitats educatives per a infants i per a tothom en general.

Com sempre em passa, després de participar en un programa de ràdio, i, una vegada escoltant-me, m'adono de tot allò que podria haver dit aprofitant l'ocasió i no vaig dir. Tot allò que podria haver dit d'una altra manera més entenedora... No cal preocupar-se massa. Va sortir com havia de sortir i, amb l'expèriència, per a la propera vegada, segur que portaré alguna altra estratègia que m'ajudi a dir allò que vull i de la m illor manera.

Us deixo amb el link, però primer donar les gràcies a l'Esteve Pujol, al Jordi i, molt especialment, a l'Oriol Casals.

http://www.radioestel.com/audio/20140416DECAPIDENOU.MP3