27/10/10

ESTIMACIÓ, CADA VEGADA MÉS UN FET!

Ja fa molt de temps que cerquem el parlar de l'estimació, conscienciar la necessitat de parlar i educar des de l'amor. Cada vegada més, dins el meu món, hi ha llavors d'amor convertit en fets. Els infants parlen de l'amor i l'estimació sabent el que és.

Us adjunto unes mostres de fets:

- El Kensley i la Maria van decidir fer un mural després de parlar-ne durant una sessió.
La Gina em regala una pedra pintada amb un cor:

Aquest cap de setmana s'ha fet les Jornades d'Infantil organitzades per l'ICE amb el lema "Amor i educació" .

El meu somni ja no és només meu i, a més, s'està fent realitat. Educar està relacionat amb totes les competències i pretén formar els infants de forma integral sense oblidar que a l'escola també podem educar per a ser feliços.

3 comentaris:

MPG ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Imma ha dit...

Moltes gràcies per compartir una proposta com aquesta. Penso que calen més exemples per tractar qüestions que la nostra cultura sol tapar o maquillar (la por, el dol, la mort...) i que d'altra manera ens aportaria una millor salut emocional. ¡Me l'apunto, com moltes altres!

Anònim ha dit...

Hola, em dic Eva,
fa tres anys que treballo voltant per les escoles, com a substituta d'educació infantil... i que "intento" treballar les emocions a les escoles, dic "intento" perquè és molt difícil arribar a un centre i canviar la mentalitat d'aquest; amb el ritme accelerat d'aprenentatges marcats i pautats sobretot de conceptes... moltes vegades inamovibles... i que deixen poc temps lliure per relaxar-nos i escoltar-nos...


Et volia comentar, que vaig assistir a les jornades d'"Amor i educació" i va ser tota una alegria veure la quantitat de mestres que valoren l'educació emocional a les escoles i que comparteixen aquest camí.

Et deixo el meu email; evaribot@yahoo.es

Et volia dir que moltes gràcies per tota la feina que fas amb els infants, i pels infants, i que ens encoratja a que l'educació emocional no només és un somni d'uns quants "llunàtics" sino que és una realitat.