13/2/10

LA DANSA DE LA VIDA

Bon dia amics, amigues i lectors/es d'aquest bloc. Avui he rebut un missatge d'una persona especial, en Carlos González. M'ha enviat per e-mail el llibre que ha editat i un escrit on m'explica la seva trajectoria professional com a professor de secundària i els somnis que el van portar a deixar la docència.

Una persona generosa que fa difusió del que ja s'ha convertit en una necessitat. Una necessitat que alguns sentim com una realitat perquè ja fa un temps que estem treballant en aquesta línia.

Fa temps també que les persones cerquem una alternativa, un nou paradigma professional, persona i de relació. Des de la meva concepció del què i com ha de ser la vida ha d'estar carregat d'amor cap a nosaltres mateixos i cap els altres. Un món on el compartir, aprendre i avançar de manera conjunta i cooperativa dóna sentit a la vida. La dansa de la vida, que diu en Carlos González, una dansa plena d'amor que pot contribuir a canviar el sentit de la vida i a millorar el món.
Cada dia tenim oportunitats de sentir com junts podem anar treballant per millorar aquest món i això m'emociona.
Sempre repeteixo, no és fàcil, però possible.
Us deixo un vídeo per emocionar-nos junts. La dansa que tots i totes podem ballar.

Per si voleu visitar la seva web no té desperdici. M'han agradat molts articles i crec que estem en una mateixa línia de forma complementària.
http://www.ladanzadelavida12.blogspot.com/

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Poseu les etiquetes més visibles, si no és un caos moure's pel bloc

M.Teresa Abellán Pérez ha dit...

Saps com fer-ho?